Bra torrschampo



Det här torrschampot är det bästa jag vet! Det heter Styling powder (och kommer från Björn Axén), vilket låter betydligt bättre än "torrschampo" men det används till samma sak. Jag använder den här produkten väldigt sällan eftersom mitt hår har vant sig vid att bara tvättas två gånger i veckan (annars förstör man den naturliga fettproduktionen och håret blir istället fetare snabbare). Men det finns dagar då håret ser helt okej ut på kvällen och när man vaknar upp på morgonen så har man vridit sig så mycket i sängen att håret ser fett ut. DÅ är den här produkten perfekt! Det enda man gör är att man sprayar i hårbotten på lite avstånd och låter det torka i ca 2 min. Det kommer då se ut som vitt pulver i håret men det är bara att kamma ut i längderna på håret, så har du ett hår som ser nytvättat ut och dessutom doftar gott! Perfekt nödlösning när tiden är knapp.

Priset varierar mellan ca 110 kr och 130 kr beroende på vart du handlar det. Finns på Åhléns, hos frisörer, på eleven.se och liknande ställen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0