Guldig sminkning

Idag provade jag min nya microshadow "Savanna" och min nya cybershadow "Gold" i globlinjen. Jag är extremt nöjd med de fina färgerna! Funderar lite på om jag ska skriva ner en lista på vilka produkter jag använder till ögonmaken om ni vill inspireras lite och få förslag på bra grejer. Jo, så gör vi. Jag har använt (förutom eyecréme, primer, foundation och puder på ögonen):

- Eyeprimer clear på ögonlocket för att ögonskuggan ska fastna bättre och hålla sig hela dagen

- M/S Savanna på hela ögonlocket

- C/S Gold i globlinjen för lite mer djup

- Eyepencil Vanilla innanför den nedre fransraden för större ögon

- Eyepencil Golden Days på nedre fransraden för inramning av ögonen

- M/S Cupol under ögat längst ut

- Volume Collagene Mascara

- Tri Brow på ögonbrynen

- Set brow fix för fixering av ögonbrynen

(Allt från Make Up Store förutom mascaran som går att hitta lite överallt bl.a. på H&M)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0