Samlingen utökas ständigt

 

Det här var de allra första produkterna som jag köpte från Make Up Store! Face mist, night time creme, cover all blue och red, svampar, foundation, foundation-brush, wonder powder, powder-brush, blush, blush-brush, eyeshadow "rodeo" och "elf". Ganska bra start-paket.

 

 

Efter lite mer shopping såg min samling av Make Up Store-produkter ut såhär. Idag har jag säkert tre eller fyra gånger så mycket saker från dem men det finns inte en chans att jag orkar dra fram allt och fotografera det såhär fint. Ni har nog sett mycket av allt jag har i både mitt sminkbord/bokhylla och i mitt badrumsskåp. Och ja, jag provar andra produkter också, men det mesta är från MUS.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0