Välkommna!

Välkommna till min nystartade blogg om smink och hudvård! Jag vill börja med att säga att jag inte är utbildad inom dessa områden utan detta är endast ett stort intresse hos mig. Jag kommer fylla den här bloggen med bilder på mina senaste inköp, tips och råd om produkter jag gillar, länkar till andra duktiga bloggerskor som faktiskt är utbildade inom det här ämnet och massa annat roligt.
Jag älskar Make Up Store så det kommer bli väldigt mycket skrivet om just deras produkter.
Hoppas ni följer med mig!

Och jag tar gärna emot tips på saker som kan förändras till det bättre med bloggen men även om det är något speciellt som ni gillar av det jag gör.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0