Doftprover



I tisdags när jag skulle köpa present till min pappa som fyllde år så var jag inne i en butik som heter Grooming. Den var proppfull med massa roliga hudprodukter till män och jag hade mer än gärna velat köpa lite crémer till min käre far men jag vet att han tyvärr inte kommer använda dem, så det fick bli lite rakgrejer istället. Den trevlige expediten i affären var snäll nog att skicka med mig dessa tre produktprover på parfymer utan att jag ens frågat efter det. Perfekt! Jag är så sugen på Avril Lavignes doft och nu kan jag ju prova och se om den funkar på mig.


Kommentarer
bella

Sånt gillar man! När bemötandet i butiken överträffar ens förväntningar.

2010-02-05 @ 20:17:17
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Anna

Parfym prover är alltid så roligt att få med hem! Brukar alltid fråga när jag är på Kicks i fältan =)

2010-02-06 @ 17:12:07
Liz

Svar till Anna:

Hehe ja det var ju du som lärde mig att alltid fråga efter produktprover vännen :)

2010-02-07 @ 00:52:36
URL: http://sminkliz.blogg.se/
Anna

jaaa just d gumman hehe ;)

2010-02-07 @ 23:14:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0