Lila skugga från H&M




Inte visste jag att H&M har skärpt till sig lite när det gäller ögonskuggorna! Läppglansen visste jag ju var toppen men nu kan man ju våga prova fler av deras mineralskuggor. Jag älskar lila och när de reade ut den här sötnosen för endast 15 kr var jag ju tvungen att prova. Resultatet ser ni ovan, men jag bör tillägga att jag använt en primer innan. En eyeprimer får alltid ögonskuggan att sitta bättre och ger en starkare färg så glöm inte den och speciellt inte om ni använder lite billigare skuggor. Jag har gått tillbaka till min Eyeprimer Clear från Make Up Store istället för High tech lighter Platina...



Kommentarer
bella

Jag förstår dig att du bytt tillbaka! Finns inget bättre än eyeprimer under:)

2010-02-04 @ 16:54:51
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Liz

Svar till Bella:

Du har så rätt så :) Frågan är bara vad jag ska använda min High Tech Lighter till nu? :P

2010-02-05 @ 08:42:00
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0