Budgettips för håret

Det här är riktigt bra budgetprodukter som t.o.m. självaste Elin Kling gillar! L'oréal Studio Hot Straight och Hot Curl skyddar ditt hår vid användande av varm hårfön, plattång eller locktång. Eftersom jag mest plattångar mitt hår så har jag både en spray och en créme till det. Produkten ska göra håret glansigt och lättare att plattånga men eftersom jag har så många fler produkter i håret så vågar jag inte svara på exakt hur mycket det stämmer. Doftar riktigt gott i alla fall och är väldigt billiga. Priset varierar beroende på vart du hittar dem, på Åhléns, Kicks och H&M kostar dem ca 55-65 kr, lite billigare i matvaruaffärer ca 45 kr.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0