Clinique-video

Idag är jag tillbaka på jobbet igen efter två härliga veckors semester. Det är ganska körigt här just nu så jag kommer ha svårt att uppdatera dagtid och hela den här veckan är fullbokad med aktiviteter såsom "Hamlet" på Stadsteatern, en utställning på Stadsmuseet, stor jobbfest samt en teaterrevy med tillhörande restaurangbesök, så jag kommer nog ha svårt att hinna skriva några inlägg på kvällarna också, tyvärr. Men jag ska försöka i alla fall!

Här är en inspirerande video från söta Blair (Juicystar07 på youtube) ang Clinique-produkter som iaf fick mig nyfiken på att testa dem:

(Om ni vill ha tips på fler fantastiska sminkvideos på youtube så spana in det här inlägget)



Kommentarer
Hanna

Hahha, jaa min pojkvän är basist i ett band, men han har inte rockerstilen ;)

2010-01-26 @ 00:44:26
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Liz

Svar till Hanna:

Åh, min pojkvän är också basist! :) Coolt. Kolla www.myspace.com/vinthermusik eller www.myspace.com/dollfordinner om du vill :)

2010-01-26 @ 10:27:52
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0