Eyedust från Claudia.se

Igår fick jag hem mina eyedust från Claudia. Jag beställde ett vitt, ett svart, ett mörkt grönt och ett mörkt lila. De kostade bara 49 kr/styck så jag gjorde en chansning, men pigmenteringen är väldigt bra och färgerna är väldigt fina! Såhär ser färgerna ut under MUS high tech lighter "platina":

Och såhär ser färgerna ut i blixtljus. Jag är riktigt nöjd med mina eyedust och ska experimentera lite med dem de kommande dagarna.

Mina andra produkter från Claudia får ni se senare.



Kommentarer
jessica

www.minstudio.blogg.se är en nystartad blogg som handlar om smink,hår och en gnutta humor. varje måndag inleds med en tävling som avslutas på tisdag, kolla in och var med i dagens tävling vet jag!:)

2010-01-11 @ 03:47:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0