Favoritparfymen nr 1

Idag köpte jag en liten version av min favvoparfym på rean. Att de rear ut en sådan fantastisk doft är underligt men bra för mig. Antar att det beror på att det var så länge sen som doften var aktuell, men jag älskar den fortfarande!

Personen bakom parfymen, Paris Hilton, tycker jag inge vidare om, men ibland måste man se förbi skaparen och fokusera på den underbara doften. Jag har inte mött en enda människa som har tyckt illa om den, tvärtom har jag haft både manliga och kvinnliga vänner som mer än gärna kommit fram och nosat på mig pga doften. Min kille älskar den och associerar den väl med mig numera kan jag tänka mig.

Det här är i alla fall favoritparfymen nummer ett enligt mig!

Köpte den lilla (30 cl) för 173 kr på rean på Cubus.

 

Vilken är er favoritparfym/doft?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0