IQQU beauty - Michelle Phan

Är det någon därute som har provat fantastiska Michelle Phans hudvårdsprodukter IQQU? Jag är väldigt sugen på Replenishing cream, 14 days revitalizing serum och Advance sunscreen men de är slutsålda för tillfället. Hon körde en raid nyligen där man fick de för nästan halva priset och jag var så himla nära att beställa då, men fegade ur. Hon har fått väldigt bra kritik för sina produkter så en dag ska jag verkligen prova dem.

 

Har du hunnit prova hennes crémer? Brukar du se hennes videos på youtube?

Som Lady Gaga.



Kommentarer
Diana

Nu har jag utsett finalisterna till Veckans blogg.

Klicka in och se om du har gått vidare och rösta på din favorit!

2010-01-08 @ 18:54:18
URL: http://dianam.blogg.se/
Anna

Michelle Phan är helt fantastisk!!!! Jag gillar verkligen att följa alla hennes olika filmer med sminkstilar på Youtube. Hon är så duktig och man vill ju bara testa själv =)

2010-01-08 @ 20:55:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0