Liz gillar: Make-Up Remover Waterproof från L'oréal

Eye & Lip Make-Up Remover Waterproof från L'oréal

Den här sminkborttagningsprodukten förtjänar lite extra utrymme och uppmärksamhet! Den tar verkligen bort all ögonmakeup på ett skonsamt sätt, inga fransar lossnar trots flera lager mascara. Priset ligger på ca 60 kr och finns att köpa på bl.a. Åhléns, Kicks och H&M. Den är uppdelad i två lager så man måste alltid skaka den ordentligt innan rengöring och personligen använder jag den bara på ögonen och för ansiktet använder jag istället Take The Day Off Cleansing Milk från Clinique eller Cleansing Water från Make Up Store. Därefter följer jag upp min rengöring med Cliniques 3-Stegs System, men jag återkommer om hur det går eftersom det är under prövning än så länge. Men min hud verkar älska deras produkter.



Kommentarer
Hanna

Hahha, jag gick runt i högstadiet med en alldeles för stor Ramones-tröja, tufsigt hår å tyckte jag var skitcool, haha! Spelade/sjöng i 2 band också :D

2010-01-24 @ 02:02:20
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Emma P

Det där är en rasande bra remover, jag gillar den också massor!

2010-01-24 @ 19:23:04
URL: http://sminkan.blogg.se/
Liz

Svar till Hanna:

Haha jag var likadan när jag var yngre. Svart hår, på tok för mycket kajal och massa svarta kläder med nitar. Men jag är fortfarande svag för rockers så min pojkvän är rejält piercad med svarta dreads ;)



Svar till Emma:

Ja visst är den :) Toppen med bra budgetalternativ.

2010-01-25 @ 15:18:08
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0