M/S Butterfly och eyepencil Dusty Smoke



Igår var jag på årets stora jobbfest med Jakob Öqvist från The Voice som stand up och han var så fruktansvärt rolig så jag fick skrattkramp i magen!
Självklart ville jag vara lite extra fixad inför festen fast det kändes inte så lockande att göra en krigsmålning kl 5:30 på morgonen, men trots det så blev ögonen såhär. Efter jobbet förstärkte jag min eyepencil Dusty Smoke under ögonen så att de blev lite mer markerade, och min eyeprimer gjorde att ögonskuggan satt som berget hela kvällen. Hoppas att ni också hade en bra fredagskväll!

Jag har använt följande:
(allt från MUS om inget annat anges)

- Eyeprimer Clear
som bas på ögonlocket för ögonskuggan
- M/S Butterfly på hela ögonlocket
- M/S Muffin upp till ögonbrynet
- Cake Eyeliner Black
- Eyepencil Vanilla innanför nedre fransraden
- Eyepencil Dusty Smoke utanför nedre fransraden
- Mascaran Extra Volume Collagene + från L'oréal
- Tri Brow till ögonbrynen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0