Nytt till håret



Hos frisören idag så sålde de ut massa produkter för endast 50 kr!! Inte för att de var gamla eller dåliga på något sätt, utan för att L'anza hade en kampanj. Min frisör Camilla (som verkligen har stenkoll på mitt knasiga hår numera) berättade att dessa produkter var toppen för mitt hår, och eftersom jag verkligen litar på henne så slog jag till. Jag hade nog i och för sig slagit till ändå med tanke på det billiga priset...

Det blev ett reparerande schampo från L'anza, Hair Repair Protein Plus Schampo, som doftar kokos, ett leave-in balsam från samma märke, Hair Repair Leave-in Protector, och 6 st små behållare med reparerande creme från Wella Lifetex som man inte sköljer ut, Extra Rich Instant Repair. Eftersom jag älskar L'anzas Silk Serum och Wella Lifetex Extra Rich Hair Ends Elixir så är jag säker på att dessa produkter är riktigt bra då de kommer från samma märke.

Har ni provat L'anza och/eller Wella Lifetex och vad tyckte ni i sådana fall?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0