Recension - Gel eyeliner från MUS

Här kommer en recension på min nya Gel eyeliner från Make Up Store.

Produkt: Gel eyeliner svart
Märke: Make Up Store
Pris: 155 kr

Om produkten: En eyeliner i burk som är färdig att användas med en gång. Den appliceras med en syntetisk snedställd pensel (anglebrush). En eyeliner ger en mer markerad linje jämfört med en kajalpenna.

Positivt:
Den är lätt att använda och resultatet blir riktigt svart och snyggt.

Negativt: Det är lite knepigt att applicera eyeliner med en snedställd syntetpensel då den är lite större än en vanlig eyeliner pensel, men jag får öva helt enkelt. Känns även lite ofräscht att stoppa tillbaka syntetpenseln i burken för att hämta mer.

Mina åsikter: Riktigt bra alternativ till Cake Eyeliner när man har bråttom och inte hinner hålla på och hämta vatten (som behövs till cake eyelinern)

Betyg: 4/5



Kommentarer
Hanna

Jag gillar den väldigt mycket, men har du också problem med att få bort den? JÄDRAR vad den sitter alltså, haha!

2010-01-02 @ 20:52:28
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Liz

Svar till Hanna:

Hehe det märkte jag faktiskt inte. Jag använder L'oréals make up remover waterproof och den tar verkligen bort allt! Prova! :)

2010-01-02 @ 21:04:57
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0