Recension - High tech lighter "platina" från MUS

Jag har ju helt glömt att berätta om min nyaste produkt från Make Up Store, min high tech lighter "platina". Eftersom jag har eyeprimer "clear" från MUS så har jag väntat med att köpa hem den här produkten då jag har tänkt använda den som en eyeprimer, men nu kunde jag inte vänta längre. Ni som läser fantastiska Lindas sminkblogg vet att hon alltid använder och hyllar den, så nyfikenheten tog överhanden och den fick följa med mig hem i förra veckan. Här kommer en recension:

Produkt: High tech lighter "platina"
Märke: Make Up Store
Pris: 155 kr

Om produkten: En multiprodukt kan man säga. Kan användas som eyeprimer, high lighter, ögonskugga, läppstift eller blush beroende på vilken färg man väljer. Färgen "platina" är väldigt ljus så det utesluter de senare användningsområdena.

Positivt:
Lätt att applicera, får verkligen ögonskuggan att hålla samt ger en vacker glittrande ton till skuggan.

Negativt: Gillar inte att det är ett skruvlock på burken, gillar i och för sig inte burkar överhuvudtaget utan föredrar pumpar och tuber.

Mina åsikter:
Jag är väldigt nöjd men har faktiskt ännu inte provat den som enbart ögonskugga eller high lighter. Köpte den mest som en primer och som det funkar den perfekt.

Betyg: 5/5



Kommentarer
Josephine (Makeuponista)

Den funkar inte på mig, både jag och Linda har lagt på den, med skuggan creasar efter några timmar ändå. Jag håller mig till vanliga eyeprimers, hihi :)

2010-01-11 @ 20:43:30
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Anna

Åhh den här använder jag under ögonskuggan och som high lighter!! Blir jätte fint skimmer.

En klar favorit :)

2010-01-11 @ 21:19:04
Josephine (Makeuponista)

Den funkar inte på mig, både jag och Linda har lagt på den, med skuggan creasar efter några timmar ändå. Jag håller mig till vanliga eyeprimers, hihi :)

2010-01-11 @ 21:42:11
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Liz

Svar till Josephine:

Åh va tråkigt att den inte funkade för dig :(



Svar till Anna:

Va kul att den funkar för dig vännen :) Jag tycker också att den verkar toppen!

2010-01-11 @ 21:55:56
URL: http://sminkliz.blogg.se/
Anna

Bara man har eyeprimer under så tycker ja den sitter hela dagen :) men du har ju primern oxå så hoppas du kommer gilla den :)KRAM

2010-01-12 @ 19:28:13
Cilla

De är så sjukt bra de där =)

2010-01-12 @ 21:01:05
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0