Recension - Nagellack från H&M

Jag köpte nyligen tre stycken nagellack från H&M då jag sett en bra och trovärdig recension på dem, och efter att nyss ha provat lacket "Sinful señorita" måste jag skriva ner en egen recension på produkten.

Produkt: "Sinful señorita" nagellack
Märke: H&M
Pris: 49,50kr

Om produkten: Ett vanligt nagellack från H&M, finns ingen information om det på deras hemsida. Det är det fyrkantiga lacket med svart lock.

Positivt:
Det finns nästan bara positivt att säga om det här nagellacket! Det torkade på en minut, jag behövde bara använda ett lager för fullt täckande, färgen är riktigt snygg, enkel att applicera, priset är larvigt lågt och förpackningen är snygg.

Negativt:
Jag kan inte komma på någonting negativt faktiskt. Nu vet jag ju i och för sig inte hur länge nagellacket kommer hålla sig kvar på nageln, men jag använder alltid ett topplack ovanpå vilket förlänger hållbarheten på lacket.

Mina åsikter:
Jag är helt blown away!! Okej att den har fått bra recensioner men att nagellacket skulle vara såhär bra är bara galet! Perfekt för mig som alltid kommer på att jag måste måla om naglarna på kvällen och då är trött och vill att allting ska gå fort. Det torkade verkligen larvigt fort och att det bara behövdes ett lager har jag aldrig varit med om tidigare. Jag ska gå dit imorgon och köpa på mig alla andra färger i det här märket.

Betyg:
5/5



Kommentarer
Jeanette

Hm's lack är faktiskt väldigt bra!

Vad finns det där lacket i för andra färger är jag nyfiken på? Jag är lite kräsen =)

2010-01-12 @ 10:29:40
URL: http://jeanettesvard.blogg.se/
Liz

Svar till Jeanette:

Lacken finns i den här färgen samt blå, silver och guld. Här kan du se de andra färgerna förutom guld:



http://sminkliz.blogg.se/2010/january/nya-nagellack.html



Hållbarheten är inte den bästa men vill man byta ofta så är ju den här varianten bra. Jag gillar dem :)

2010-01-12 @ 13:08:30
URL: http://sminkliz.blogg.se/
Katarina

Vad använder du för topplack?

2010-04-20 @ 01:31:01
URL: http://kamadesign.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0