Recension - Studio Finish Consealer från MAC

Produkt: Studio Finish Consealer med SPF 35
Märke: MAC
Pris: 165 kr

Om produkten: En täckande consealer med solskyddsfaktor 35.

Positivt: Den här produkten är väldigt enkel att jobba med, bra konsistens, snygg burk, prisvärd, täcker oerhört bra och så är den vattenfast. Att den innehåller en hög solskyddsfaktor tycker jag är ett stort plus! Man behöver inte mycket av produkten för att få ett bra resultat.

Negativt: Jag får en känsla av att den kommer att ta slut lite för fort eftersom burken är så väldigt liten, men annars finns det inget negativt att säga om produkten.

Mina åsikter: Jag är väldigt glad att jag hittade den här fantastiska lilla consealern och jag rekommenderar alla att gå till en MAC-disk och prova den själva. Tro mig, ni kommer älska den.

Betyg: 5/5



Kommentarer
Emma P

Vad kul att du gillar den! Jag är som sagt inte helt hundra, tycker den sitter lite för dåligt, men det beror ju på vad man har för hud... Bre recension med förresetn. Mina recensioner blir alltid så otroligt långa...

2010-01-22 @ 19:54:26
URL: http://sminkan.blogg.se/
bella

Något att tänka på är att alla produkter med tillsatt solskydd har en kortare livslängd.

Tack för en fin blogg:)

kram bella

2010-01-22 @ 20:13:27
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Liz

Svar till Emma:

Va kul att du gillar min recension, jag försöker att hålla dem kortfattade och bara få fram det viktigaste :)



Svar till Bella:

Åh va bra att veta! Så hur länge tror du att den här consealern kommer hålla sig? Min foundation har också spf men är i en pumpbehållare så där kommer det inte in någon luft. Håller den längre då? En dagcréme med spf, hur länge håller den ungefär? :)

Tack själv för en fantastisk blogg! kram

2010-01-22 @ 21:08:53
URL: http://sminkliz.blogg.se/
mija

hallåj !

jag funderar på o köpa någonsorts primer till ögonskugga.

Väljer mellan en vanlig eyeprimer från mus, eller hightech lightern ?:)

vad skulle du rekommendera?

jag är lite orolig att om jag tar high tech ( som jag hellre vill ha ) att det ska bli svårare o sudda ut skarpa kanter eftersom skuggan fastnar så mkt bättre.



Ha en trevlig helg :) kram o tack för en kul blogg

2010-01-22 @ 23:47:07
Liz

Svar till Mija:

Jag skulle välja den vanliga eyeprimern från MUS före high tech lightern, för personligen tycker jag att high tech lightern är lite knepig att få exakt rätt mängd på. Blir det ett för tjockt lager så blir ögonskuggan geggig och svår att sudda ut. Den vanliga eyeprimern har jag aldrig haft problem med, så den kommer jag fortsätta hålla mig till :)



Ha en trevlig helg du med! kram

2010-01-23 @ 17:08:01
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0