Syrén-doftande produkter

En av mina favoritdofter är helt klart syrén. Jag älskar utseendet på blomman, färgerna och den underbara doften! Därför är jag självklart lite extra glad att man kan få doften på burk i form av duschgel, body lotion och parfym. Det här är inga krämiga produkter utan jag har dem mest för den fantastiska doftens skull, och sen är flaskorna väldigt vackra också. Passa på att unna er lite syréndoft ni också, finns för en billig slant på rean hos Yves Rocher just nu.

 

Pris duschgel 56 kr, med 40% rabatt kostar den istället 33,60 kr.

Pris body lotion 89 kr, med 40% rabatt kostar den istället 53,40 kr.

Pris parfymen 189 kr, men 40% rabatt kostar den istället 113,40 kr.



Kommentarer
Make Up Artist på Make Up Store

tack du e bäst :D

2010-01-07 @ 16:43:21
URL: http://chuuck.blogg.se/
Ninni

Jobbar du på Yves Rocher eftersom du så ofta skriver om deras produkter? Jag är lite nyfiken bara. :-)

2010-01-08 @ 10:10:12
Liz

Svar till Ninni:

Hehe nej det gör jag faktiskt inte. Men eftersom jag handlar mycket produkter därifrån vill jag gärna tipsa andra om att de faktiskt har mycket prisvärt i sitt sortiment. Precis som att jag skriver väldigt mycket om Make Up Stores produkter, då det är favvomärket nr 1. Fast där hade jag gärna velat jobba :)

2010-01-08 @ 10:37:32
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0