NAKED från Urban Decay

När jag och killen var i Paris i maj så var ett besök till Sephora självklart. Jag visste redan från början vad jag skulle köpa och kom hem med följande:
 
 
 "The Naked-palette" har nog varenda smink-youtube-tjej använt och det var lite magiskt att få stå och hålla den i handen och köpa med den hem. Färgerna är väldigt användbara och eftersom jag mest har neutrala färger på ögonen numera så passar den mig perfekt. Kvinnan som stod vid UD-disken var väldigt trevlig och vi pratade mycket om deras produkter och det slutade med att hon skickade med mig deras Eye Primer Potion - både den vanliga och en skimrande.
Nu när Sephora ska öppna i Täby till hösten får vi verkligen hoppas att de kommer ha alla utländska sminkmärken, som t.ex. Urban Decay.
 
 
Urban Decays Skindinävia Long-lasting makeup setting spray var också ett måste. Den håller foundation, blush, consealer och ögonskugga på plats hela dagen och kvällen (16 timmar enligt Urban Decay). Den ska se till så att sminket sitter kvar och inte smälter trots värme och fukt, eller gör huden torr under vinter och kyla. Man använder den när allt smink är på plats, och sprayar på i ett X och ett T för att få bästa hållbarhet. Sprayen är väldigt fin och känns knappt mot ansiktet. Och ja, den funkar!
 
Mer hann det inte bli för vi hade ett pressat tidsschema och Eiffeltornet, Triumfbågen, Notre Dame och Louvren gick såklart före Sephora.


Kommentarer
Mia

härligt =) Jag skulle också köpt den om jag var där =P

2012-08-03 @ 23:18:28
URL: http://www.miasmakeup.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0