Glossybox Oktober 2012

Idag hämtade jag ut min Glossybox för oktober. Det är alltid lika roligt att få hem dessa paket och jag längtar redan efter att få prova och utvärdera alla proukterna. För mig som reser mycket är det praktiskt att få hem mindre provförpackningar som sedan kan få följa med på resor med bara handbagage.
Denna månad fick jag användbara och roliga produkter, och dessutom choklad! 
 
Här är produkterna:
 
2. WhiteningEVO Mouthrinse från Brilliant Smile
3. Adore - Färgade månadslinser från Lenson (full size)
4. Nail Polish från Nails Inc.
5. Luxurious Exfoliating Soap Bar från Beautybird (full size)
Bonus - Choklad Geisha Dark från Fazer
 
Mer info om dem:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0