Shopping från Yves Rocher

Okej, jag vet att jag bryter från mitt köpstopp (igen) men julprodukterna från Yves Rocher (limited edition) var så söta och verkade dofta så gott att jag var tvungen att beställa hem lite...

 

 

Från vänster till höger:

2 julmuggar, 2 ljuslyktor (guld och silver), doftljus Syren och Apple Delight.

Shower gel Vanilla Lemon, shower gel Candied Mallows, handtvål Vanilla Lemon, handtvål Candied Mallows, shower gel Apple Delight.

Handkräm Vanilla Lemon, handkräm Candied Mallows, läppbalsam Vanilla Lemon, läppbalsam Candied Mallows, rumsspray Vanilla Lemon, svart kajalpenna (gratis), mörkrosa nagellack (gratis), nyckelring (gratis), fleecetröja (gratis).

 



Kommentarer
Camilla

Svar: Åh tack snälla! :-) Ja det är verkligen som en dröm att få gå till jobbet och göra sin hobby varje dag :-) Kan ju inte bli bättre!
Kram

2012-11-06 @ 21:28:18
URL: http://www.beautybox.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0