Glossybox-recension: Anatomicals - Don't just clean it woman, scrub it

Det är dags för nästa recension av mina Glossybox-produkter från September, nämligen body scruben Don't just clean it woman, scrub it från Anatomicals.
Grovkornig body scrub med en lyxig doft av grapefrukt, som ändå löddrar likt en shower gel. Korn från mald aprikoskärna skrubbar huden len.
Pris: 79 kr för 200 ml
 
 
Jag är inte överförtjust i doften av grapefruit men denna går an. Jag tycker inte att kornen är grovkorniga i denna scrub utan snarare stora och ganska mjuka, så denna kan man använda flera dagar i veckan. Huden blir len med en gång, redan när man skrubbar den, och känslan kvarstår efteråt. Man får en mjuk och len hud. 
Förpackningen är väldigt söt och namnet är himla kul. Jag älskar produkter som kommer i tuber eller med pumpar, framför produkter i burkar och flaskor utan pumpar. 
 
Betyg:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0