Foundation-rutin



Tro det eller ej, men det här är mina produkter för att fixa en perfekt bas/grund, och då har jag inte ens någon problemhy. Mitt enda problem är att jag har lätt för att rodna och lätt blir lite röd framtill i ansiktet, bredvid näsan, men jag älskar verkligen att hålla på med smink och allt det här ger mig ett naturligt och fantastiskt resultat! Jag använder:
(Allt från Make Up Store)
- Prime & Protect (en primer med spf 15)
- Liquid foundation "milk" (jämnar ut huden)
- Neutralizer yellow (tar bort det röda i ansiktet)
- Cover all blue (döljer mörka ringar under ögonen)
- Reflex cover light (hjälper cover all under ögonen)
- Cover all red (runt näsan för att ta bort det röda)
- Loose powder "milk" (sätter foundation)
- Blush "sugerpink"
- Face mist (fixerar pudret)
- Tri brow (för ögonbrynen)
- Penslar till allt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0