Metallics lila

Idag var pojkvännen och jag bjudna hem till hans fina moster på påskmiddag tillsammans med svärföräldrarna. Supermysig dag och kväll, och jag hade tid att lägga ner lite extra på sminket idag vid mitt nya härliga sminkbord! Här har ni resultatet:

 

Jag använde följande produkter:

(allt från MUS om inget annat anges)

 

- High Tech Lighter Platina som eyeprimer på ögonlocket och hela vägen upp till ögonbrynet.

- IsaDoras Triple Eye Shadow nr 10 Metallics, den ljusa lila skuggan över hela ögonlocket och en bit upp i globlinjen mot ögonbrynet, den vita skuggan under ögonbrynet, i ögonvrån och till att sudda ut den lila skuggan. Den mörka lila skuggan i globlinjen och i ytterkanten av ögonlocket.

- Cake Eyeliner Black

- M/S Shimmery Bell ovanpå eyelinern för att fästa den samt i ytterkanten under ögat.

- Eyepencil Invitation innanför nedre fransraden.

- Mascaran Voluminous x5 Carbon Black från L'oréal

- Tri Brow mellanskuggan på ögonbrynen samt Brow Set Fix Clear för att hålla brynen på plats.



Kommentarer
Emma P

Jättefin sminkning! Lila är ju alltid fint och det är så skönt när man känner att man har tid att fixa med smink och sånt. Jag har också tagit mig lite extra tid att fixa med smink i påsk och det är ju himla roligt när man känner att man har tid. Förresten har jag också ett sminkbord som jag har fått av min kille, vet inte om jag har sagt det:)

2010-04-05 @ 22:54:53
URL: http://sminkan.blogg.se/
Liz

Svar till Emma:

Tack :)

Åh har du? Har du bild på sminkbordet? :P

2010-04-06 @ 09:33:25
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0