Tadaaa!!

Såhär blev mitt nya hår! Jag är jättenöjd med både färgen och frisyren!

Jag köpte även med mig lite nya produkter hem:



Den lilla sprayen från L'anza fick jag gratis, Healing smooth thermal defense heat styler (varför ska de jämt ha så långa namn?), Goldwell hair lacquer spray och Goldwell brilliance magic finish spray.

Den lilla lila sprayen hjälper mot frissighet, gör håret lent och glansigt samt skyddar mot värme.
Den svarta sprayen tänker jag använda till lockarna som jag kan göra med min nya locktång. Ska tydligen sitta som berget hela dagen.
Den gråa sprayen ger en bra finish på håret, ger glans och lite lagom stadga till typ luggen.


Kommentarer
Anna

Åh du har blivit ljusare igen! Blev jätte fint det med :)Puss <3

2010-04-25 @ 02:05:10
Liz

Svar till Anna:

Tack vännen! :D Jag blev nöjd med det :) puss <3

2010-04-25 @ 21:50:38
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0