70% rea på Yves Rocher nu!


Fick mail om att Yves Rocher startar en ny rea just nu med upp till 70%!! En av mina favvoparfymer Green Summer kan man köpa i reseförpackning för endast 10 kr!! Vilket kap! Dessutom kan man köpa den krämiga, underbara handcrémen Fleur de Noel för endast 10 kr!! Den doftar väldigt gott och går snabbt in i huden. Jag har säkert 5-10 st handcrémer från yves Rocher hemma nu, perfekta att ha på vintern när händerna blir extra torra.

Detta är Yves Rocher:

Yves Rocher, marknadsledande inom skönhetsvård i Frankrike

Skönhet och trygghet
Yves Rocher är det enda varumärket inom skönhetsvård som kontrollerar varje steg, från skörd och produktion till försäljning. Eller från planta till hud. Det är därför som vi kan erbjuda prisvärda produkter, med de absolut främsta egenskaperna.
Växterna skyddas och kontrolleras
I La Gacilly har Yves Rocher 44 hektar mark, där andelen ekologiskt certifierade grödor växer. Yves Rocher såväl som våra leverantörer följer en rigorös växt- och miljöpolicy. Genmanipulerade ingredienser är förbjudna. I första hand väljer vi odlade växter och delar av växten som återbildas.
Vi planterar 5 miljoner nya träd
Yves Rochers verksamhet baseras på naturen. Varken växter eller miljö ska hotas av vår användning. Vi ger också tillbaka. ”Plant for the planet” – plantera för jorden, som är en del av FN:s miljöprogram – innebär att vi under tre år planterar 5 miljoner träd.
(taget från Yves Rochers hemsida)


Kommentarer
Josephine (Makeuponista)

Sv: Nja, eftersom jag har så mycket basskuggor ifrån MUS så valde jag bara de färger som jag tyckte var fina på MAC. Har bright future, Amber lights och Black tied, en ljusgul, en bronzig och en svart. Ett tips är att spana in Puritys sminkningar, så gjorde jag och hittade många fina MAC-skuggor =)

2010-01-05 @ 14:24:46
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Caroline

Svar: Tack så mycket!

Vilken fin blogg du har, du är duktig på att sminka :D

2010-01-05 @ 15:20:54
URL: http://ljusterdal.blogg.se/beauty
Liz

Svar till Josephine:

Ja, hon är verkligen duktig på att sminka! Jag ska ta lite tips från henne :)

2010-01-05 @ 17:39:38
URL: http://sminkliz.blogg.se/
Liz

Svar till Caroline:

Åh tack! :D Va glad jag blir! Jag lär mig hela tiden nya knep för att sminka ögonen så bra som möjligt så jag är under upplärning kan man säga :)

2010-01-05 @ 17:41:50
URL: http://sminkliz.blogg.se/
Andréa

Sv: Tackar :D Känns bra att ha det sorterat!

2010-01-05 @ 17:54:11
URL: http://makeupartisten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0