Glansigt och skinande hår

Här är några glansgivande produkter som verkligen får håret att skina och glänsa. Min favorit är helt klart L'anzas Silk Serum som med bara ett pump ger en fantastisk glans till hela håret utan att det ser flottigt ut. Jag undviker att applicera direkt i hårbotten utan fokuserar på längderna. Om man har lockigt hår är det lättare med glansspray och då funkar Redkens Vinyl Glam 02 riktigt bra, samt L'oréal Professionnel Tech Crystal Gloss och Goldwell Radiant Star. Sen tycker jag även att Nivea Diamond Gloss är ett bra budgetalternativ till lite extra glans i håret.



Kommentarer
Emma

Vilken lyx, önskade verklingen min katt höll sig borta, kanske när han är lite äldre =)

2010-01-17 @ 21:05:37
URL: http://beautybyemma.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0