Parfymer för mer än halva priset hos MUS!

Åh jag måste ju tipsa er om Make Up Stores underbara parfymer "I do" och "Fruidelicious" som numera kostar 150 kr (förr: 395 kr). De är på utgående så skynda er att lägga vantarna på en av varje innan det är för sent! Till våren kommer nya dofter (några har redan kommit) men de faller tyvärr inte mig i smaken (eller doften) så jag håller mig till dessa. Ett riktigt kap!

 

Såhär står det om Fruidelicious på MUS hemsida:

En fruktig och fräsch doft. Tropiska frukter blandas i en ljuv harmoni tillsammans med den vita Tahitiblommans nektar. Parfymen öppnar med toppnoterna Cederträ och Vit mysk. Doften övergår sedan till Jasmin för att avrundas med mellannoter som Röda vinbär och Fresia. Kvar på huden dröjer sig en fruktig och förförisk doft i timmar…



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0