Ny doft



Eftersom jag blev så förtjust i doften Pink Sugar Sensual från Aquolina så var jag tvungen att även köpa den vanliga Pink Sugar. Kostar 299 kr och finns på Åhléns parfymavdelning. Jag fick även parfymprover på Omnia Crystalline från Bvlgari och ett till på Animagical från Puma.

Ett tips som jag fick av min vän Anna är att alltid fråga efter produktprover. Om man står i kassan och ska betala och frågar efter det så får man nästan alltid något. Ibland kan man även få prover trots att man inte har köpt något, men det är sällsyntare. Jag brukar säga att jag vill hem och prova produkten innan jag köper den (funkar på crémer).


Kommentarer
Anna

Jaa det är verkligen så bra, tur att ja kom på det där hihi!. Man får hem smink produkter, fick tex mascara från Lancomé! sen parfymprover, cremer osv. <3

2010-07-14 @ 04:34:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0