Ny sommardoft hos Yves Rocher



Jag kunde inte låta bli att gå in till Yves Rocher och sniffa lite på deras nya sommardoft Aquarelles Végétales. Den påminner mycket om min favoritdoft i samma serie, Green Summer, som inte finns kvar i sortimentet. Självklart var jag tvungen att köpa den, och passade då på att köpa duschcrémen också för att få en liten färgglad necessär på köpet. Eftersom jag inte var medlem i den butiken längre så fick jag den söta lilla behållaren för bomull/tops/pads på köpet när jag nu blev medlem igen. En av de första gångerna som jag köper något för sitt fulla pris via Yves Rocher tror jag. Det brukar oftast vara rea hos dem, på nätet i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0