Nytt från frisören

 

I måndags var jag hos min frisör Camilla för att klippa topparna och ljusa upp håret lite till. Då passade jag även på att köpa lite nya hårprodukter:

 

- L'anza Healing Moisture Schampo (179 kr)
- L'anza Healing Moisture
Hair Masque (199 kr)
- L'anza Powder Up Texturizer
, L'anzas motsvarighet till Osis Dust It. (129 kr)

Eftersom en produkt som jag ville ha inte fanns kvar i lager i måndags så var jag förbi salongen idag igen för att köpa den.

- L'anza Healing Smoother Straightening Balm som tar bort frissigt hår och gör det rakare, gör håret glansigt och minskar torktiden, skyddar mot värme och UV-strålar samt bevarar hårfärgen. WOW, vilken allt-i-allo-produkt! (189 kr)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0