Essie - Chinchilly

Jag tänkte att jag skulle passa på att slå två flugor i en smäll och både visa det fina nagellacket Chinchilly från Essie, samt visa hur mina naglar ser ut efter en vecka med samma nagellack. Det börjar nötas bort längst ner på nageln och lite på toppen, men det kommer kunna sitta kvar i nästan en vecka till. Jag antar att det beror på kvalitéen på lacket och att jag använder Seche Vite som överlack. Jag tror att jag ska prova om Essies snabbtorkande överlack är lika bra som Seche Vite, men i vilket fall som helst så rekommenderar jag Seche Vite varmt till alla som vill att nagellacket ska torka på någon minut och dessutom sitta kvar i en till två veckor.
 
 
Till vänster - I dagsljus, Till höger - i lampsken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0