Liz testar - Max Factor Masterpiece High Definition Mascara

Nästa mascara som ska testas är Max Faxtor Masterpiece High Definition Mascara. De andra mascarorna som har testats finns här och här och här och här och här och här och här. 
 
Produktinformation
Den avancerade iFX-borsten ramar vackert in ögonen. Definiera dig själv. Den här mascaran kan definiera och separera dina ögonfransar och ge samma uppseendeväckande, proffsiga effekt som en makeupartist skulle kunna skapa! Masterpieces högteknologiska iFX-borste täcker varje ögonfrans, även de som är svåra att nå vid ögonvråna. Resultatet blir vackert inramade ögon som är upp till fem gånger mer effektfulla*. Masterpiece finns också som vattenfast. Vill du ha mer volym ska du kolla in Masterpiece Max Mascara.
*Jämfört med omålade ögonfransar, baserat på volym, antal fransar, svärta och synlighet.
Pris: ca 160 kr
Såhär ser mina fransar ut utan mascara:
 
Resultat:
 
Jag blev tipsad om denna mascara av en kollega och jag är verkligen imponerad av den. Borsten är av gummi och liten så att man kommer åt överallt. Kanske att den är lite för liten och piggarna på borsten är aningens för korta så för att verkligen få dem att gå igenom fransarna får jag jobba lite med borsten och det kan lätt resultera i svarta mascarafläckar på ögonlocket. Det viktigaste är dock att borsten separerar fransarna väldigt bra, gör dem långa och tjocka, med mycket svart runt hela fransen. Jag gillar att mina fransar blir raka och inte ostyriga av denna mascara. Det enda som drar ner på betyget är att man får arbeta lite med mascaran för att få fransarna riktigt svarta. 
 
Betyg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0