Shopping

Ibland sätter shopping-suget in och då är det bara att gå ut på lunchen och stilla det :)
 
Viva La Juicy La Fleur från Juicy Couture - den lättare varianten av Viva la Juicy (som jag har och älskar!)
 
 
Bra underlack från Essie - som medlem i Kicks fick jag ett nagellack gratis om jag köpte två från Essie. 
 
  
Crème Brulée Shower gel från Philosophy - doftar verkligen vanilj och bränt socker vilket i mitt tycke är en underbar kombo att äta, och ja, den doftkombon funkar alldeles utmärkt på kroppen också. 
 
 
No Drought från Lush - ett torrschampo som funkar riktigt bra, även för att bara ge volym eller göra det lättare att tuppera håret. Enkelt att applicera, går snabbt in i håret och lämnar inga ljusa spår i håret som vissa andra torrschampon kan göra.
 
 
Masterpiece High Definition Mascara och Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara från Max Factor - Fler mascaror från Max Factor att prova! 
 
FLO - Refillable Fragrance Atomizer - för att kunna ta med sig sin favorit-parfym på resan. Jag reser ofta med endast handbagage och då är denna toppen. Man kan även byta parfym i den, det är bara att rengöra med alkohol och varmt vatten.
 
LdB Vitalizing Sweet Pea & Silk Lotion - jag kan aldrig få för många body lotions.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0