Warm & Fozzie från OPI

Idag målades naglarna i en varm, härlig färg med massa guld- och kopparglitter! Jag antar att Warm & Fozzie från OPI kommer vara lika svår att ta bort som alla andra glittriga nagellack från samma märke. Det är en stor nackdel, för de glittriga lacken är gudomligt vackra men jag använder de så sällan eftersom jag vet att jag kommer få stå i timmar och försöka få bort de efteråt... 
Just detta lack var väldigt transparent och hade jag inte haft bråttom så hade jag haft ett annat nagellack i en matchande färg under. Nu fick jag istället måla 4 lager (!!) för att det skulle täcka. Men vackert blev det :)
 
Det är svårt att fånga de varma tonerna och glittret på bild... Lacket är vackrare i verkligheten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0