Mitt sminkbord

Jag älskar att titta på youtube-tjejerna som håller på med smink, t.ex. Michelle Phan, Fafinettex3, Juicystar07, AllThatGlitters21 och liknande, och ganska nyligen blev jag inspirerad av underbara Juicystar07 när hon gjorde en rundvandring i sitt rum och visade sitt fantastiska sminkbord! Eftersom jag ännu inte har hittat det perfekta sminkbordet så har jag gjort om en bokhylla till mitt alldeles egna sminkbord. Såhär ser det ut:



Det har tillkommit ganska mycket nya produkter sen detta kort togs samt att jag har ändrat om lite i ordningen, men här ser ni helheten iaf. (Där fåtöljen står nu, ni ser en bit av den i högra hörnet, kommer det stå en crosstrainer väldigt snart...)

Såhär ser det ut på de olika hyllplanen:



Ni kommer att få följa med på min vandring mot att hela tiden utveckla min lilla "collection" och jag kommer även berätta lite mer om de olika produkterna. Jag ska även ta kort på mina hudvårdsprodukter, vilka nästan uteslutande är från Make Up Store.



Kommentarer
Josefin

Jag älskar också alla dom. Eller jaa, jag älskade, det visar sig nu att juicystar07 och allthatglitters21 ljugit om sina namn. Och dom får jättemycket betalt för att göra videor. Så det är inte deras ärliga åsikt. Det blir man ju lite arg på. Jag har köpt många grejer dom sagt e bra, bara för att dom får pengar för det. Och så har jag blivit jättebesviken. Men som tur vah så kunde jag lämna tebaks. Kostade ju typ 300:-.. haha

2010-02-23 @ 16:05:43
URL: http://mimaa.blogg.se/
Liz

Svar till Josefin:

Hm, var har du hört det? Jag vet inte om jag tror på att de skulle recensera produkter som inte funkar med tanke på att de får hur många produkter hemskickade som helst. Nån gång tyckte Blair om en produkt som sedan gav henne utslag eller liknande, men då gjorde hon en ny video och berättade om det, att hon ångrade sin positiva inställning till produkten.



Tänk även på att alla produkter inte funkar/passar alla människor. Något som t.ex. jag älskar och som funkar toppen på mig kanske du inte alls gillar. Så är det alltid. Vilken produkt var det du lämnade tillbaka?

2010-02-24 @ 09:28:54
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0