Billiga Make Up Store-produkter på Bellme idag!



Ni missar väl inte att Bellme säljer ut Läppstiftet China Red och Läppennan Burlesque från Make Up Store för endast 199 kr idag!! Ordinarie pris för läppstiftet är 165 kr och för läppennan 130 kr så man tjänar 96 kr på det här erbjudandet! Dessutom kan man köpa Mud Mask, Peeling Mask och Moisture Mask från MUS i fyndshopen för endast 99 kr (ordinarie pris: 195 kr)! Jag klickade hem alltihopa på en gång!

Jag har redan Peeling Mask och Moisture Mask hemma och jag kan verkligen rekommendera dessa! Man får babymjuk hud av dem och konsistensen är riktigt härlig. Läppennan Burlesque var jag ändå på väg att köpa på klubbkvällen den 18/2 ("min" Make Up Store har en klubbkväll då eftersom MUS-tidningen kommer den dagen, samt en till klubbkväll den 25/2 då de nya produkterna har kommit in) så jag behövde inte ens tveka en sekund innan jag tryckte på köp-knappen.


Kommentarer
Hanna

Åhh tack så mycket :D Har hållit på med den så länge, vill ha klart den snart :]

2010-02-13 @ 17:31:20
URL: http://hannaogren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0