Nytt från Yves Rocher



I fredags fick jag hem ett paket från Yves Rocher igen! Jag älskar verkligen deras produkter, speciellt roligt är det att shoppa från hemsidan då de nästan alltid har rea på nånting. Här kan du läsa mer om själva märket.

Jag fick hem följande:
- Två prova-på-kit på deras hudvård för uttorkad hud och känslig hud (vilket vi nu kommit fram till att min hud är)
- Ansiktsvatten och fuktighetscréme för uttorkad hud
- Tre krämiga handcrémer
- Manikyr-remsor till fransk manikyr
- Två deos
- En gratis mascara
- Tre bodylotions (varav en var gratis)
- Två gratisprodukter
- Sju olika läppbalsam



Prova-på-kiten kostade 49 kr styck



Hudvård för uttorkad hud
Ansiktsvattnet kostar 50 kr nu (ord. pris 89 kr) och fuktighetscrémen kostar också 50 kr nu (ord. pris 154 kr)



Favorit-handcrémen går det åt mycket av nu när det är kallt ute.
Kostar 19 kr/styck nu (ord. pris 38 kr/styck)



Jag köpte en sån här deo på prov för ett tag sen och jag blev riktigt positivt överraskad! Den doftar underbart gott och håller verkligen i sig hela dagen. Efter en lång och stressig dag luktar jag fortfarande blomma under armen ;)
Kostar 22 kr/styck nu (ord. pris 44 kr/styck)



Kokos-bodylotion, olivolje-bodylotion och vanilj-bodylotion. Lite silkiga i konsistensen men luktar gott och gör huden mjuk.
Kostar 19 kr/styck




Läppbalsam som är vårdande, reparerande och återfuktande. Mina favoriter just nu!
Kostar 19 kr/styck nu (ord. pris 35 kr/styck)


Har ni provat Yves Rocher någon gång och vad tycker ni om deras produkter?


Kommentarer
bella

oj nu har du läppbalsam till nästa sekel:)

2010-02-21 @ 18:50:12
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Liz

Svar till Bella:

Haha nja, jag använder d så ofta så kanske förbrukar ett på två månader eller nåt ;)

2010-02-21 @ 19:57:57
URL: http://sminkliz.blogg.se/
Carolina

Var ifrån beställde du?

2010-02-22 @ 13:39:08
URL: http://cfridlund.wordpress.com
Emma P

Oj, det var mkt grejer det... Länge sen jag använde ngt från dem. Min mamma var medlem så det blev lite när man var yngre, men inte så mkt nu på senare år. Tyckte att de var hyfsade har jag för mig, men har använt mkt som är betydligt bättre.

2010-02-22 @ 15:48:39
URL: http://sminkan.blogg.se/
Emma - skönhet och smink

Jag tycker också om Yves Rocher (gick in och lade en beställning när jag läste ditt inlägg). Blev nyfiken på på krämen med olivolja, borde ju vara bra med min fnastorra hud. Hittade dock ej manikyrlapparna, trist tycker de är bra. Annars är min favorit en ansiktspeeling med aprikoskärnor, härligt krämig och skonsam.

Ha det! Kram

2010-02-22 @ 20:36:39
URL: http://kipso.blogspot.com
Liz

Svar till Carolina:

Jag beställde från www.yves-rocher.se

De har alltid massa bra erbjudanden. :)



Svar till Emma P:

Jag gillar deras produkter, men det är klart att det finns bättre för ett dyrare pris. Så är det alltid :)



Svar till Emma:

Va kul! :)

Tänk på att olivolje-bodylotion är lite silkig i konsistensen, alltså inte krämig! Jag använder också den peelingen ibland, precis som min sambo ;)

2010-02-23 @ 08:41:46
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0