Dags för nytt ID-foto




Idag är det dags att ta ny bild till legget/ID-kortet, därav de lite mer markerade ögonen. På svart/vita foton känns det alltid som att man måste markera ögonen lite extra för att det ska bli kontraster. Hoppas bara fotomaskinen i centrum funkar annars kommer det kännas lite snopet. Btw så älskar jag ljuset som blir när man tar fotot vid fönstret. Så himla läckert! Man ser ut att ha porslinshy.




Jag har använt mig av följande:
(Allt från Make Up Store om inget annat anges)
- High tech lighter "Platina" som eyeprimer på ögonlocken
- En guldbrun nyans från Coastal Scents Ultra Shimmer 88 eyeshadow palette över hela ögonlocket
- En brunare nyans från Coastal Scents Ultra Shimmer 88 eyeshadow palette i ytterkanten av ögonlocket samt i globlinjen
- Cake eyeliner svart
- Eyepencil "Vanilla" innanför nedre fransraden
- Eyepencil "Golden days" utanför nedre fransraden
- M/S "Cupol" i ytterkanten av nedre fransraden
- Extra Volume Collagene mascara från L'oréal på överfransarna
- Voluminous x5 mascara från L'oréal på nedre fransarna
- Tri Brow på ögonbrynen
- Brow set fix för att få ögonbrynen att hålla formen hela dagen

Mina basprodukter kan ni läsa mer om här.


Kommentarer
Josephine (Makeuponista)

tjusigt! Hoppas att ditt foto blev bra =)

2010-01-19 @ 19:13:57
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Liz

Svar till Josephine:

Tack! Som vanligt när jag tar foton direkt framifrån och ska se allvarlig ut så blir det inte så bra som jag vill, men kortet får nog räknas som godkänt. Annars är min "fotosida" lite snett framifrån med ett leende på läpparna ;)

2010-01-19 @ 19:31:43
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0