Snart kommer fler inlägg!

Ledsen för dålig uppdatering, men nu har jag massa inlägg på gång så när jag kommer hem idag ska jag fota lite produkter och sen blir det några inlägg på raken tror jag. Lite nya inköp från Make Up Store och L'oréal, samt en uppdatering på min basrutin och ev nån sminkning. Så håll ut! :)



För er som vill veta så var teaterföreställningen Hamlet helt fantastisk (och jag är egentligen inget fan av teater) och Gustaf Skarsgårds insats var otrolig! Vilken karismatisk person. Lite extra kul var det när vi satt och åt middag på Tapas-restaurangen precis bredvid då både Jakob Eklund och Gustaf Skarsgård kom in genom dörren (precis där vi satt). Jag hade sån lust att berätta för båda hur fantastiskt duktiga de var nyss på scenen, men samtidigt vill man ju inte uppfattas som ett knasigt fan så jag nöjde mig med lite kroppskontakt och ögonkontakt. Jannike Björling var där också, så vill ni frottera er med svenska kändisar ska ni gå till Tapas-restaurangen precis bakom Stadsteatern i Stockholm.


(På den tiden då Gustaf hade lite mer hår...)


Kommentarer
Maria

Åh, imorgon har jag varit i Stockholm i en vecka och inte sett en enda kändis!! Jag brukar alltid se någon, ja ja, har ju 4 veckor kvar här så någon kanske tittar fram =)

2010-01-27 @ 17:53:50
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Liz

Svar till Maria:

Jag har sett kändisar på de stora gatorna, typ Drottninggatan, Karlavägen, Strandvägen, Hamngatan.. Det finns många på Östermalm där jag jobbar. Hoppas du får syn på nån :)

2010-01-27 @ 20:09:49
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0