MUS-klubbkväll

I torsdags var jag och min fina vän Anna på en liten egen klubbkväll på MUS. Just mitt Make Up Store hade sin klubbkväll i onsdags och eftersom vi inte kunde komma då (och eftersom jag är lite stammis där) så fick vi komma på torsdan istället och ha en mini-klubbkväll tillsammans med Sofia som äger affären. Jag kom hem med detta:

 

- Present till min faster som fyller år på tisdag (hon läser bloggen så kan inte skriva ut vad)

- En väska (gratis)

- Face mist

- Blush Must have

- Eyelinerpensel nr 102

- Liplinerpensel nr 103

- Nagellacket Dolly (gratis)

- Eyedust Power (gratis)

- Body mist Twenty forever

- Body lotion Twenty forever

- Massa broschyrer om deras produkter

- Foot spray

- Blå/turkos väska (gratis)

 

 

Nästa klubbkväll är den 27:e maj och eftersom jag och killen åker till Portugal den 30:e får jag se om jag hinner gå på den, men jag ska verkligen försöka, för redan nu kom jag på att jag vill ha parfymen i Twenty forever också! :)




Kommentarer
Josephine

Härlig storshopping, twenty forever är min favoritdoft! :)

2010-05-01 @ 16:30:06
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0