Divine Swine från OPI

En av mina absoluta favorit-nagellack är Divine Swine från OPIs kollektion The Muppets:
 
 
Jag vill minnas att jag hade ett annat nagellack under eftersom Divine Swine är ganska tunt i konsistensen, men jag minns inte riktigt vilket av följande nagellack jag använde:
Louvre me Louvre me not från OPI
Purple with a purpose från OPI
Jamaica me crazy från Essie
Jag tror att alla tre skulle fungera bra och framhäva det lila och glittriga i Divine Swine.
Det enda negativa med nagellacket är att det är riktigt svårt att få bort! Glitterkornen verkar nästan fastna på nageln trots underlack. Därför använder jag inte Divine Swine så ofta som jag hade velat.
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Hmm tror du det är samma sak med lacket Nothin´ Mousie ´bout it? Verkar vara en liknande konsistens fast med mindre glitter

Svar: Använd ett rosa nagellack under så kommer det fina hjärt-glittret fram fint :) Det kan vara svårt att ta bort men jag dränkte en bomullstuss i nagellacksborttagning och höll det på nageln ett tag. Glittret ser ut att vara mjukare så det kanske går enklare.
Liz

2012-08-06 @ 19:00:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0