Lila naglar

Jag provade nagellacket som jag köpte från H&M i förra veckan och jag älskar verkligen färgen! Kvaliteten är precis som jag förväntade mig, nagellacket började flagna längst upp på nageln redan dag 2. Att det har hållit bättre på resten av nageln är enbart tack vare överlacket Seche Vite. Jag gillar att lacket är enkelt att applicera, borsten är lagom stor, lacket är lagom tjockt och ett lager hade kunnat räcka. Det torkade snabbt av sig själv, men jag hjälper ändå till med snabbtorkande överlack. Förpackningen är himla snygg vilket alltid är en bonus. Ett helt okej nagellack om man gillar att byta lack och färg ofta eller använder ett bra överlack. Jag föredrar att ha mitt nagellack på i 1-2 veckor vilket är fullt möjligt med OPI, Essie och Seche Vite ovanpå. 
 
Uppdatering:
Nagellacket var svårt att få bort - det lila försvann snabbt och sedan fanns det silvriga kvar på nageln, och det fick man verkligen arbeta med att få bort. Ett stort minus i mina ögon!


Kommentarer
Mia

synd, det var ju väldigt fint annars =)

2012-08-17 @ 19:32:57
URL: http://www.miasmakeup.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0