Shopping 2/10

I tisdags var sista dagen som mina kuponger på Åhléns och Kicks gällde, så jag var tvungen att utnyttja dem, men behövde egentligen inget. Det fick bli en nagellacksremover från Depend (sånt behövs alltid!), en handkräm från Trind som jag provade i fredags och älskade, dry schampoo från Batiste som ska ge håret extra volym, Lash Architect 4D Black Lacquer och Volume Million Lash från L'oréal (jag älskar att köpa mascaror).
Sedan fick jag även hem flera läppbalsam från Yves Rocher. Dessa är mina favoriter och jag har de utspridda överallt; i väskan, på jobbet, vid sängen, vid sminkbordet, ja lite överallt hemma. 
Då Yves Rocher gärna ger bort presenter fick jag ett nagellack gratis i en vacker plommonlila färg.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0