Glossybox - info

Jag är verkligen nöjd med den här månadens Glossybox!! Riktigt bra produkter för bara 139 kr! Om ni är nyfikna på vad man kan få i Glossybox så kan ni se det här. Vilka produkter du får beror på hur du har fyllt i din skönhetsprofil på deras sida. Längst ner på sidan (via länken) finns tidigare månaders Glossybox. Den här månaden hade jag inte tackat nej till att även få dessa produkter:
Bare Minerals SPF 15 Foundation + borste
Toni & Guy Gloss Shine Serum
L'oréal Paris Nude Magique BB Cream SPF 15
MSCHIC Baked Mineral Eyeshadow
 
Glossybox är en skönhetsbox fylld med 5 produkter som kommer en gång i månaden. Man registrerar sig på deras hemsida och fyller i en skönhetsprofil för att de ska kunna matcha vilka produkter som passar in på en. Där kan man välja vilken hudtyp man har och vilken hudfärg, vilken hårfärg och hårtyp, vilken stil man har etc. 
Man får hem boxen i slutet av månaden och man betalar bara 139 kr (ingen fraktavgift!). Oftast får man någon eller några produkter i full size. 
 
Vad man sedan kan göra, om man vill, är att recensera produkterna på deras hemsida via ett mail som man får några veckor efter att boxen har kommit hem till en. Det är kryssfrågor och går väldigt snabbt att slutföra. Man får 20 Glossydots per recension (man kan endast göra 5 recensioner per månad eftersom man får 5 produkter) och när man har 500 Glossydots får man en Glossybox gratis! Jag som älskar att prova nya produkter och sedan säga vad jag tycker om dem (både ris och ros) älskar detta upplägg!
 
Självklart är detta lite av en chansning, vissa gånger kanske produkterna inte alls passar in på en men för 139 kr är det ändå värt det. Man kan titta här på produkter som har funnits i boxarna tidigare månader och vissa är fantastiskt bra!
 
Om ni vill registrera er på Glossybox efter detta inlägg så skulle jag uppskatta om ni klickar på följande länk. Jag får nämligen Glossydots som belöning då ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0