Glossybox-recension: MSCHIC - Lip Kiss

Det är dags för nästa recension av mina Glossybox-produkter från Augusti, nämligen Lip Kiss i färgen " Ice Queen" från märket MSCHIC. 
Detta läppbalsam ska vara mjukgörande och glossigt med en svag doft av vit choklad. Det ska ge snygg glans med mycket pigment och vara av hög kvalitet från finska märket MSCHIC mineralsmink. Kostar 139 kr för 7ml.
 
 
Som jag nämnde i inlägget om läppstiftet från Glossybox så använder jag sällan läpprodukter utöver läppbalsam. Jag har ganska färgade läppar från början så ofta ser det konstigt ut (i mina ögon) med mer färg på dem. Jag tycker även att tänderna ser gulare ut med en annan färg på läpparna än min egen. 
Det här läppglanset har verkligen en snygg färg, en fin förpackning och en bra applikator. Jag känner tyvärr ingen doft alls, hade varit kul om den verkligen doftade vit choklad. Färgen på läpparna blir fin men lite väl glittrig för min smak. Läppglanset är verkligen mjukgörande och det ger alltid plus från mig. 
 
 Läpparna före:
 
Läpparna efter:

Betyg:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0