Hos frisören

Idag var jag hos min frisör Camilla som jag har gått hos i 3 snart 4 år. Det är så skönt att gå till någon som verkligen känner mitt hår och som har varit med från vit-blond till brunröd till mörkblond till ljusblond. Idag bad jag henne att få bort de riktigt ljusa partierna i mitt hår, så att det ser mer naturligt blont ut. Hon lyckades som alltid :) Det blev vissa slingor med en mörkare blond toning och några enstaka slingor med blekning. Däremellan har jag min naturliga hårfärg och tillsammans blev det riktigt fint! 
Eftersom vi la i en toning passade jag på att köpa ett nytt schampo och balsam för färgat hår, så kanske färgen håller i sig längre. Jag brukar gå till Camilla var 8-10:e vecka och då brukar det vara lagom att klippa topparna och fixa utväxten.
 


Schampo och balsam från Waterclouds för färgat hår. Kostar egentligen 139 kr/styck, men jag fick båda för 159 kr.
 
Mitt hår ser lite ljusare ut i dagsljus. Det känns lite mörkare blont i lampsken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0