MUS klubbkväll 26/9

I onsdags var det dags för Make up Stores klubbkväll och jag går alltid till samma MUS-butik eftersom jag har lärt känna Sofia som äger den. Det mysiga med den butiken är att vi oftast inte är så många där på klubbkvällarna så man kan umgås på ett annat sätt. I onsdags var det faktiskt bara Sofia, min bästa vän Anna och jag där. Vi var där i två timmar och pratade om både smink, MUS-produkter och privata saker. Härlig kväll!
 
Resultatet för min del när det gäller shoppingen ses nedan:
(sorry för mörka bilder, men belysningen i mitt vardagsrum är inte på topp just nu)
Från vänster till höger:
Doftljusen Your Valentine, Twenty Forever, All Through Genuine och Full of Secrets.
Body Lotion Blueberry & Lime, Body Lotion Melon & Strawberry, Wheat Body Scrub Coconut & Vanilla, Milk Face Scrub Passionfruit & Lime, Hand Cream Passionfruit & Lemon, Matt Foundation Milk, Dual Foundation Helsinki.
Nagellacken Alma (glitter), Charmaine (mörkgrön med glitter), Magnetic Purple (mörklila med glitter), Michael (silver), Dolly (mintgrön, gratis) och Carola (röd, gratis). Ögonskuggorna Spellbinding och Smaragde.
Övriga produkter:
En neonrosa necessär, en lila/genomskinlig necessär (jag använder de i min väska för att hålla koll på alla småsaker), två produktprover på scrubs, en extra mascaraborste (gratis) och en magnet som ska användas på det magnetiska nagellacket för att skapa fina mönster. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0