Glossybox-recension: Alessandro - Pro White Nail Polish

Det är dags för nästa recension av mina Glossybox-produkter, nämligen Alessandro - Pro White Nail Polish.
Detta nagellack ska, tack vare ett speciellt pigment, neutraliserar missfärgningar på nagelytan som kan uppstå av bl.a. färgade nagellack. Man ska få ett "glossigt" resultat på nageln. Den kostar 119 kr för 10 ml.
 
 
Jag gillar idéen då jag verkligen stör mig på mina naglar utan nagellack. De ser oftast lite missfärgade ut på toppen eftersom jag alltid har nagellack på dem men jag är även väldigt noga med att använda underlack varje gång. 
Borsten var lagom bred och lätt att applicera med. Lacket torkade fort så att man snabbt kan applicera nagllack ovanpå om man vill. Nageln fick ett "glossigt" resultat men det ger även andra underlack/överlack. Jag tror att resultatet syns mer på lång sikt, så ev uppdaterar jag denna recension längre fram. I nuläget känns det som att man lika gärna kan köpa vilket annat underlack som helst för att få den glossiga ytan.
 
Design: 3
Resultat: 3
Generellt: 3
 
Naglarna före:
 
Naglarna efter:
 
Betyg:
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0